کلبه یخی

سکوت سردت راخریدارم

 

آغوشت را تـــــــنگ تر کن...

حســـــــــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست

آغوشت را تنگتر کن....

بـــی مرز میــــــــخواهمت ....

.

.

.

می گی عاشق بارونی

ولی با چتر میری زیر بارون

می گی عاشق برفی

ولی طاقت یه گوله برف و نداری

می گی عاشق پرنده ای

ولی میزاریش تو قفس

انتظار داری نترسم وقتی میگی:<<عاشقمی...>>

.

.

.

 

یه نــــــــگاه تو چشــــــــــاتـــــــــ
به خنده رو لبــــــــــاتــــــــــ
یه حــــــس تو صـــــــــــــدات
و
یه مــــــــن که دیگه مـــــن نبــــــــــود
.
..
...
شــــــــــروع دیوونگـــــــــی مــــــــــن...!!!

 .

.

.

نمیگم دوستت دارم 
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .

.

.

.

اگر مردی توقع دارد بانویش یک فرشته در زندگی اش باشد

ابتدا باید در قلبش یک بهشت برایش بسازد

.

.

.

 

هنوزم وقت باران می بارد

تنم را ب قطرهای باران میسپارم

میگن اب رساناست

شاید دستهای من را هم ب دستای تو برسونه

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

وحيد
ساعت10:07---1 فروردين 1394
سلام وبلاگت عاليه سال نو مبارك فرصت داشتي يه سر بزن خوشحال ميشم.ممنون http://javanepir.loxblog.com

امید
ساعت12:54---11 اسفند 1393
سلام وبت نایسه . به منم سر بزن . لینکی

zahra jOon
ساعت9:51---23 بهمن 1393
روزگاریســت در این شــهر غــریــب

بین آدمهایــے کہ زِ تنــهایــے خود مــےترسند

وز پسِ آیــنہ از دیدنِ خود مــےترسند،

من تــــو را پــاک تــرین یافتہ ام!

آن قدر پــاک، کہ اگر آب نبود

من تــــو را " آب " صــدا مــےکردم...


پسرک تنها
ساعت10:07---17 بهمن 1393
عالی بود عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 18 / 7 / 1393برچسب:,ساعت22:17توسط ♥asal♥ | |