برو

کلبه یخی

سکوت سردت راخریدارم


بـــــــــــــرو...

ترس از هیچ چیز ندارم
!!

وقتی یقین دارم بیشتر از من

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت!!

بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد!!

بــــــــــــرو...

ترس برای چه
؟؟!!!

وقتی می دانم یکــ روز لعنت می فرستی به تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی
.

..

برو

چون پشت من خداس

 

 



نظرات شما عزیزان:

azin
ساعت13:10---6 تير 1393
عالی بود

محمد مهدی
ساعت18:18---3 تير 1393
سلام خوبی؟خیلی وبلاگ خوبی داری!
جای تقدیر داره آفرین!
به سایت منم سر بزن ...
تو سایت من هم میتونی بخندی و هم چیز ید بگیری!
حتما بیا و نظر بده اگر خوشت اومد دوباره سر بزن و به دوستات بگو
منتظرتما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 / 4 / 1393برچسب:,ساعت17:34توسط ♥asal♥ | |